Thursday 7 May 2009

tiada hala tuju.

sudah tiba kereta hantar servis,
ambil tindakan naik komuter....

selepas selesai peperiksaan hari ke 3.

rasa tidak gembira.
ingin pulang.
sampai di kaunter komuter kepong sentral.

'midvalley satu'
sambil hulur rm1.60

sampai midvalley.
terkejut.

telefon ili.

:ili,when the last time kita pergi mid?
:awal bulan tiga,why?
:ingat nya salah masuk,dah ada my warung la,paparoti, fruit stall la kat entrance..

kaki berjalan tanpa hala tuju
otak bayangkan kedai kamera
mata melilau tengok apa yang hot.

estee lauder model search.
prometer perempuan lihat aku
toleh.

aku gelak sendiri.

masuk 3 kedai kamera.
jumpa apa yang aku nak.
malah aku di kenalkan dengan gadget yang lebih baik.

tapi satu pun aku tak beli.
hehehe.

singgah mph.
destinasi wajib.
survey buku.
best.
tapi mahal pulak.
baca summary...marked as akan beli :)

naik atas masuk toy 'r' us.
teruja pulak.

makan di tempat favourite di midvalley,
asam laksa jusco :)


pusing2....
survey hadiah untuk harijadi adik akan tiba.

singgah di auntie anne

pulang.

sampai rumah jam 2ptg

terasa cool sebab boleh merayap midvalley tapi boleh sampai rumah sebelum 5pm


*sebab jalan seorang kot.

target dah ada sekarang tunggu duit turun macam hujan. :)

No comments: