Friday 28 January 2011

M.S.A.M = Masam


secara tulus,

dia adalah insan yang tak leh blah,

memekik, memaki dan mencaci sesuka hati.

nampak macam keji je kan? tapi hakikatnya tidak.

pekikan yang itu lah,

makian yang itu lah,

cacian yang itu lah

yang paling membuatkan semua terhibur, tertawa , terasa, dan menangis.

pagi2 memang la bukan istilah dia.

melainkan ada meeting,dan hal2 penting.hahahahah

masuk ofis. jgn la tegur, kena tunggu mood dia dtg selepas die bace paper online.

mcm2.

kalau tengah bz, senyap sikit, tapi sikit saje la.

mula2 pun, aku tak berapa gemar la die nie.

betul2 sebelum puasa baru la mula rapat.

......aku percaya dlm banyak juga benda yang mustahil tentang dia.


ya, dia insan terpilih.

walau tak cerah.

tapi bersinar. org kata ape, ada nur2 gitu..hik hik hik

dia dan beberapa staff yang lain banyak ajar aku CARA;

bertanya

menjawab

bercakap

ketawa

diam bila kena marah,

tidak menangis bila kena tengking.

and somehow, aku berjaya serba sedikit memantapkan diri

untuk melalui langkah seterusnya.
......................................................

ini bukan post bodek ok,

cuma walau aku dah tak keje situ lagi,

sebenarnye aku takde hak langsung nak rasa apa kan,

dia nak resign dah from pakatan.

aku pun rasa hiba nya,sedih nya sebak nya.

tapi melangkahlah bro....

anda tetap menjadi lagenda. :) poyos kan? =p


kadang2 aku rasa dia lebih menjadi abg aku lebih dari abg2 aku.

but it is not fair if i compared my brothers dgn someone else.

hey selamat berjaya!




No comments: