Tuesday 22 November 2011

Auwwwwwmmmmm!

Reminder :
1.Ini adalah pendapat aku semata-mata.

2.twitter memang best! baca timeline malam tadi lagi best dri baca surat khabar hari ini.

aku jarang. jarang sangat tengok perlawanan bola sepak, aku rasa aku tgk final je kot atau yg aku nak tgk.

Malaysia punya team.selalunya.

yang aku kenal, kembar kacak, safi salee dan apek fahmi tu.

*oh sekrang aku dah kenal baddrol bakhtiar. hahahaha*

aku tgk kat rumah, semngat. debar. tapi bila dah satu sama, aku ngantuk je, jaga2 sampai penalti. yg paling akhir. tu yg kenal abg bad tu. ceh dan dan abg kan.

..............

twitter, timeline penuh dgn kebanggaan rakyat malaysia towards our team.

ya, aku turut bangga sebab menang.

aku rasa fahmi yg hebat. aku pun tak tahu, sebab bukan aku peminat bola sepak kan.
nak komen lebih memang tak layak langsung lah kan.

tapi aku mcm rasa,

team kita bukan hebat gila-sangat-sangat.

menang sebab penalti, tu pun beza satu gol saje.

tak rasa mcm luck ke? or memang takdir?

sebab aku rasa bola akhir tu terlepas masuk gol. hahahaha

aku still bangga sebab harimau muda menang emas.

menang, yes menang.

tapi tak perlu la puji secara berlebihan, kalau taklah serius hebat, sampai ada komentator tu kata

"Harimau Muda 'MEMBENAM' Garuda"

garuda tu tak lah kalah teruk kan?

all the best to our team untuk rabu ini.

do you ever wondered,

kalau team kita kalah,

komen apa yg bakal timbul di rata2 media masa?

No comments: