Tuesday 9 June 2009

tiada yang sayu dan sedih...hehehe

rasa dah lama tak buat sesuatu yang aku selalu buat.
yang lebih aku.

lama dah tak mengemaskini dan menyusun atur semula barang peribadi,gambar
dan lain.
lama tak organize things for myself
lama dah aku tak mesej banyak,
update perkembangan rakan-rakan
lama dah tak berbual dlm phone berjam2
lama dah tak bercakap tanpa henti
lama sungguh2 tiada classmates...hehehe

juga aku tidak mencari,menyimpan data kawan baru ku kenali
dalam erti kata lain,tahun ini aku tak ingat pun kalau aku ada kawan baru :P

lama dah aku tak 'usha' lelaki2 kacak...
macam tak jumpa pun..hahaha

lama dah aku tak keluar by invitation.
i mean,org lain yang ajak aku keluar and hang out.
sebab,most of the time,
aku yang ajak. :)

lama dah aku tidak melancong bersama keluarga penuh.
lama sudah aku tak menulis puisi.
lama dah aku membaca puisi yang indah

aku tak sedih,
sebab tiada apa yang buat aku sedih sekarang

No comments: