Friday 26 November 2010

Associate

semalam,

memang aku bekerja dgn insan tergarang di ofis.

tapi aku rasa dia best,dan sememangnya best!

1. "kalau kau tak tau,ckp je,aku tak pukul kau pun,aku tak usik kau punye,ok?"

2. "kau ni,meh sini,aku taknak kau salah lagi"

3. "kau dengar je ckp aku,aku mane penah salah..hehehe,kau ikut ck aku mesti betuul punye"

4. "betul keputusan aku amek kau jadi staff"

5. "asal hp kau kecik? beli la besar sikit,iphone 4 ke ape ke,kau kan org2 gadget" *huh?*

................................................................

aku tak penah kene tengking dgn dia.

aku tak pernah rasa tak best bila kerja dgn die

..............................................................

aku bukan yg terbaik,

tapi mungkin aku suka yang terbaik dan terbias dgn sifat terbaik.
tapi sifat2 tu tak terserap lagi dlm aku. *sigh*

terlalu banyak lagi perkara aku harus belajar.

aku sedang belajar.

dan aku gembira.

No comments: