Wednesday 25 July 2012

Setia Sky 88

day 5.
tiba tiba rasa nak kawin.
mungkin sebab tengah kerja pastu ramadhan.
bestnya ada org hantar pergi kerja.
...

dulu aku selalu latih diri jadi independent.
boleh buat semua benda sendiri.
drive sana sini,
tahu jalan sana sini.
ok lah, aku memang dah berjaya buat banyak benda sendiri.
cari kerja sendiri,
drive sendiri.
paling banyak, tentang driving kot.
aku rasa sgt sgt penting ada lesen kereta dan kereta.
tapi bila kereta buat hal, rosak, mengada.
itu aku masih belum boleh rely on myself.
aku tahu guna kereta je.
blrrrgghhhh.

dulu aku selalu fikir,
nanti kalau dah kawin.
aku nak pergi kerja sendiri, nak drive sendiri.
suami pergi sendiri,aku pergi sendiri.
tapi hari ni aku rasa best sgt papa hantar gi kerja.
ah,mula rasa nak tukar fikiran.
kah kah.
nanti nak pergi kerja nak suami hantar.

eleh, setakat praktikal boleh lah pergi hantar balik berjemput.
hello, bila kerja betul nanti, aku memang selalu akan terlibat dgn kerja luar.
meeting, site visit,
site evaluation lagi, inspection dan bla bla bla...
well, tgk keadaan lah,

ape ape pun aku nak ckp having a driving license is a necissity nowadays.
sama mcm telefon.
tak kisah la,you ada kereta ke tak.
but you have to have a licence.
itu je pun point aku.

No comments: