Friday, 18 June 2010

SKSB,PPR,KOKO

short update.day 9

aku dah jumpa satu benda yang membuatkan aku nak masuk pejabat hari2.

hahahaha bongok aku ni.

biar lah kan?suka hati aku la.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

aku tak tau nak buat mcm mane kau bercakap ngan aku.

*tipu la kalau aku kata aku tak cuba kan*

mahahahahaha.

aku stalker.kau tak curiga ke?

tiba2 aku boleh tau tahun bila kau lahir. hahahaha.

obvious betul aku ni stalking kau.silly me!

...........................

tapi hari ini aku sangat berpuas hati sebab walaupun aku dpt ckp dan berbincang dgn kau pukul 11.15PM.
aku sangat suke! like seriously suka!

:)

walau apa2 pun, kau takkan membuatkan aku lupa kenapa aku berada di sana.

ilmu dan pengalaman adalah keutamaan.

dtg dari siapa? aku tak kisah.

cuma tak salah kan aku membuatkan kau jadi faktor?

hahahaha.

3 comments:

Anonymous said...

ha...tak tahu...

Anonymous said...

nak tahu siapa! nak tahu siapa! -L. :)

Miss Typical said...

hahahahahahaha.mane bleh tau :P