Monday 6 September 2010

"Banganglah mesin fotostat ni"

bila kite cakap pasal orang lain belakang2,
mesti kita akan rasa insecure somehow,somewhat

thinking yang sure orang lain pun ckp2 behind our back.

bila kita ingat kat seseorang,
mesti kite wonder if that person thinking about you or not kan?

bile kita suka orang tu,
sure kita ade terselit angan2 untuk grow old together kan?

bila kite ada secret,
pastu mesti somehow kita rase nak bagtau juga2 someone,

walau bende tu secret kan?

kenapa suka complicate things?
kenapa suka konon play safe.?

hehehehehe aku,aku. poyo betul.

after all kan,i admit i don't really have secrets.

sebab, i love sharing.

i love giving.

being safe is the new risk.

so,memang aku suka hidup dlm drama.

tapi come on,realistik sikit boleh? :P

hey.ye aku mengaku yang aku suka dicari.
dan aku tak kisah jika sesiapa terjumpa aku.

but i do hope,
bile org cari aku,jumpa.
next time die cari lagi. :)

poyo la aku ni. enough.

No comments: