Friday 27 May 2011

Bukan ROBOT

i am now facing to the beach.

my current location is at Damar Suria Resort, Melaka. :)

yesterday was something.

i don't know whether i am a good friend or not.

and i don't know whether i ever put a smile on every faces that ever made me smile.

last few days, i mentioned this on my twitter.

I can’t help to put away your sorrow, but i’ll always can lend u my shoulder and ears.

truly, i have a specific person when i jotted the words down.
he looks serabut and all.

i don't know.

nak tegur pun jadi serba salah.

it's not my problem anyway.kan?

...................................................................

yesterday, i realized something important.

dia bercerita, tentang perkara yang aku tak pernah tahu.

dia jawab pertanyaan yang dah lama aku nak tanya tapi tak tanya,mungkin takkan tanya. tapi dah tanya smalam.

dia tanya soalan yang aku tahu jawapan tapi takkan aku nak cakap semuanya?

semalam, dia menjadi seorang kawan. ya seorang kawan.

dan membuatkan, aku rasa i don't want to lose that kind of friendship.

ok.aku ini sangat poyo tahu tak?

..............................

his name is everywhere kat blog ini.

i did not mentioned his name personally but he is here.

dan last sekali aku delete pautan blog ini dari rangkaian twitter.

aku rasa macam aku nak kekalkan hubungan yang sedia ada.

aku tak rasa dia pernah klik di blog ni, tak pernah melawat pun kot.

bagus lah., tiba2 aku tak nak dia tahu pun apa isi blog ni.

hahahahaha

aku ingin menjadi kawan, ya kawan.

yang lepas biarlah lepas kan. :)

"ko memang cemtu,dh kenal sangat"

bye!



No comments: