Thursday, 21 August 2008

itu kawan aku rupanya....

19th august 2008

demam.
malas ke kelas-tertinggal bas!aduyai!
pergi juga!
tunggu...
mesej lectrr.
tunggu...
mesej lagi...
cari...
tunggu...tunggu...
1jam....

mata pedih.
muka panas.
cant wait any longer!
memandu pulang.
aish....hilang rm2 for parking begitu sahaja.

sampai rumah,tak betul...
tidur...
besh..
di tengah hari aku berselimut?
pelik..ok2 itu benar2.

jam 3.23pm
"boleh tolong drive ke parlimen?"
"ha....ermm...boleeeh..." (separuh sedar..tak larat sebenarnya-rasa ingin tidur lagi)
sebab aku sayang dia.. :P
aku gagahi jua.
ok...aku ok..
di parlimen!
ggggrrrrrr.....sejuk...
aku kesejukan?
serius..ini juga benar.
eh...ada lee chong wei dan misbun sidek.
di dalam dewan itu!
owh teruja.
pulang....jam!
dlm kereta.
berbicara tentang 'pelamin'
seorang kawan-sarawakian..
"ape?kelamin?apa itu kelamin?"
berdekah2 kami gelak...
selepas menerang,diterang dan sudah terang.
"oh hooo.....sudah pelamin baru boleh kelamin!" dia membuat kesimpulan.
"hahaha kamu semua sudah konfius,padan muka" dia sambung sambil gelak...

hahahahaha....
kami ketawa berjemaah~(kami tak konfius!)
lapaaaaar...........
baru sedar.tak makan rupenye dari pagi!
dinner at seri bukit,damansara.
sarawakianz - "air tebu"
"air tebu tak dop"
"air buah ada?"
"ado"
"ok,saya mahu air kelapa"
"hehehe,tak dop"
"eh.kan air buah..."

aiyooooo.....
kelakar2...
serius.
dah tahu dia tak pernah pegi kedai2 biasa agaknya~

lagi satu kelakar...
bila nasi dah sampai..
"saya tak mahu makan nasi"
"dah tu?"
"nak nasi goreng belacan"
hahahahaha....

"saya nak nasi goreng belacan,kurang pedas (dgn gaya tangan) and saya tak mahu letak cili atas nasi.. SAYA TIDAK SUKA"
hahahahaha..itu yang mahal tu.....
selalu nya org tak sambung yg ayat akhir tu....
kami pun gelak la ramai2....

then ke pasar malam.
cari barang basah.
ikan?errrr.....tidak fresh la..
ayam?takde...
ok...perlu faham..ini pasar bukan melayu mendominasi~
miss pasar malam bangi!!!!!!!!!!!!!!!
pulang ke rumah sewa~
serius.
tak larat dah...
sejuk.
berselimut lagi.
meracau.
dia...membasahkan tangan dia letak ke dahi dan leher aku.
terima kasih banyak.
"nak tuam?"
"tak mahu"
...............................
esok pagi,aku sedar aku kat dalam bilik.
what happened?

2 comments:

Tuan Caracol said...

kawan2 kamu mmg pelik?

akuYANGtipikal said...

tuan:
hehehe....itu pelik atau unik?
i take that as a compliment! tq