Monday 4 August 2008

who cares? i do....

aku kisah bila ia melibatkan pandangan ibu bapa aku...terhadap aku

aku kisah bila ia melibatkan pandangan ibu bapa kau..kepada aku

aku kisah bila org lain berpendapat aku sama seperti segelintir yg lain.."aku tak kisah"

aku tak harap kau faham apa yg aku faham

sebab aku pun tak akan buat begitu.

aku....tak akan percaya kepada sesiapa pun sepenuhnya...

dan itu bermakna...
aku telah mengambil risiko untuk tidak mengharapkan org lain mempercayai ku.

1 comment:

Anonymous said...

aku lah manusia plg kisah.....
lebih kisah dr kau sbnrnya.....
kau perlu amik kisah sebagaimana aku....hahahahahahaha....
org yg x amik kisah adalah org bodoh....dungu thp cipan.......
tp awas,hy amik kisah p'kara2 penting....bkn p'kara remeh....
kenali diri sendiri dgn ambil kisah....kep'cayaan akan dtg kemudian....kau akan m'jadi x kisah dgn sndiri bila kau smakin mengetahui....kerna tika itu kau b'sedia m'beri peluang...dan keputusan xperlu berada ditgn kau tp berada dlm kawalan pemikiran kau...wlupn keputusan itu dtgn org lain....