Friday 9 July 2010

BESUT

aku tulis lepas tu padam

ada la dlm 13 kali aku buat mcm tu.

aku nak update tapi,susah betul nak susun ayat ikut emosi.

ok,aku buat hidup aku bahagia dengan membuat perkara2 yg boleh membuatkan aku
rasa bahagia tu sendiri.

well,aku cuma gembira sebab faktor2 untuk bahagia menempuh hari2 yg mendatang
masih di situ.

masih di situ.

aku dah lama tak bekerja dalam satu kumpulan
aku pernah sangat benci untuk buat grouping work.

sebab aku selalu di takdirkan dpt ahli2 yg loser,malas dan tak mahu menyumbangkan
idea2 yang best.

sebab itu aku rindu zaman sekolah

dan bila aku dlm group seperti golongan tersebut.
aku selalu kena jadi leader,ketua.

pastu aku end up buat semua benda.

sampai aku dah tak hargai kerja berkumpulan.
sampai aku dah tak bersemangat.

tapi,hari ini aku tahu.
aku berada dalam satu kumpulan yg aktif dan produktif.
aku tak mahu de-motivated lagi.

cuma aku memang cuak bila orang atas lantik aku jadi group leader,
sebab aku tak hebat pun.
aku ni poyo je lebih.

En.S.A.M kata tadi :kau ketua tak guna:

hahaha memang pun.
tak makan dlm sebab betul la tu.

tapi aku nak jadi yg lebih baik.
aku akan cuba lagi.

eh tak,bukan aku akan cuba.

AKU AKAN JADI LEBIH BAIK! =)

p/s: i love his smile.

No comments: