Friday 23 July 2010

Budak Kamus

Bank Rakyat oh Bank Rakyat.

PNB oh PNB.

i have to measure floor finishes.elevated carpark. Glad, i have Amir as my team mate!
Amir! we are in this together.

easy huh?!

senang, tapi takut salah bahagikan bahagian.
submission date will be on Wednesday morning.

PNB, first draft lepas.
tapi ada addition itu dan ini.

Isnin meeting dgn the engineers.tak tau aku terlibat ke tak.
aku rasa aku kena join jugak sebab by end of the day PNB projek boleh kate baby angkat aku la kan.aku kena edit juga kan.nasib aku bukan buat seorang. thanks korang.

Rabu submit Bank Rakyat.
Rabu juga maybe ada kena pergi buat assesment balik kat PNB tu.

Sangat bersyukur sebab pengalaman yang aku dapat buat aku rasa puas untuk setakat ini.
banyak lagi perlu belajar.
banyak lagi.

..........................

Surrender is definitely not an option! =)

hey,insan penenang hati.
terima kasih.
kau best.noktah.

No comments: