Friday 16 July 2010

Pokok Puding

i've got more and more reasons to come out with something new.every day.

i will deliver at my very best.

...................................................................................................................................

ini masuk cerita lain.
hehehe

aku PERNAH bosan bila orang cerita pasal orang lain kat aku,
contoh,pasal teman lelaki dia,admire die la,peminat die,die punye crush.
tapi aku ok je,aku dengar je.

tapi jgn risau.sekrang aku tak memilih.
aku suka mendengar. :)

aku nak complain pun buat ape.
best juga jadi tempat luahan.
at least ade org percaya kat kite ye dak?

tak rugi pun.bertambah best ade la.

sebab aku pun mcm tu jugak.
aku tak ramai kawan.
sebab tu,kawan2 yg sikit tu la kena dgr banyak benda.
bosan dah diorang.

semalam,aku dah kena sedebik.
ke-excited-an aku bercerita sebenarnya bukan untuk selalu.

aku pun pernah rasa apa yang kawan aku tu rasa kan
jadi,aku akan anggap ia normal.
:)

aku,kawan tak ramai,
so,mengalah tu kena la juga.
ego tak kemana pun.

kan?

No comments: