Monday 2 August 2010

Double H

"Husna, bos nak amik kau kerja, as a temporary staff."

"sebelum kau sambung blajar balik,kau nak sambung blajar kan?" he added

tiba2 aku kaget.terkesima. bukan apa,aku memang nak sambung kerja kat situ,
sebab aku rasa 3bulan aku latihan industri tak cukup.
kerja pun seronok, org sekeliling pun best.
belajar pun banyak.

walau banyak aku belajar.
lebih banyak yg belum aku belum belajar :D

mula2 aku memang rasa confident nak utarakan hal ini ke bos.

tapi lately,aku dapat rasa kualiti aku kerja merosot.i mean,perasaan tu boleh rasa kan.
mungkin sebab sume kerja yg aku buat nak kejar dateline. so, fokus macam bersepah sikit.

so,aku pun mcm malu la nak ckp boleh tak aku sambung...
buat rugi syarikat je.

tapi sekarang aku fikir mcm nie :

1) kepercayaan dan keyakinan orang lain memang susah nak dpt.

2) i will take this as a big compliment for myself.

3) grab seberapa banyak mengikut kemampuan dan kapasiti.

surrender betul2 bukan dlm kamus.

"you have to make a lot of mistake to make things right."

aku akan terus bersemangat...

No comments: