Tuesday 3 August 2010

Husna, ok tak?

mcm mana orang boleh melafazkan cinta dengan sangat mudah dan sgt berani?

mcm mana orang boleh tahu,oh itu lah insan yang aku cinta?

mcm mana orang boleh terima cinta orang lain?

cinta itu realistik

atau

realistik itu cinta?

ah,perkara yang tak perlu di fikirkan.
tapi fikir juga.hahahaha
..............................................

i get myself confused again.hahahaha

knock it off.
ini bukan masanya.
aku bukan orangnya.
di sini bukan tempatnya.

mungkin memang aku ditakdirkan mempunyai fizikal begini
untuk menjaga diri dengan pengalaman orang lain. =)

nak kata aku pemerhati,semua orang pun juga.
nak aku pendengar,semua org pun dengar.

memang aku sedang mencari realiti hidup.
di mana keadaan dan situasi tidak bercanggah dengan kondisi hati dan jasad.



No comments: