Friday 17 December 2010

Arsenal One-Nil

aku tak rasa aku akan menangis di hari terakhir nanti.

sebab, aku hampir yakin tiada siapa boleh buat aku nangis on that day itself. :)

sebab aku memang tak pernah dpt surprise yang surprise gile,

di hari jadi ke,hari2 penting yang lain ke..

cume hari konvo hari tu terharu juga bila ade juga kawan bagi bunga dan cupcakes.

tapi tak terkejut pun sebab dorang memang comel.
.......................

kerja = penat, banyak dan leceh.

tapi orang di sekeliling yang merubahkan menjadi

kerja = seronok,indah, melegakan, sesak dan mematangkan.

ya, orang2 di sekeliling.

keadaan menjadi hangat dan selesa.

menangis, ketawa, tersenyum, tertekan. semua dalam satu dan sebab yang sama.

........
without them, things will be a lot different.

so, i actually love the environment more than the work itself. =)

i just realized that fact. i mean betul2 realized.

:) :)


No comments: