Monday 13 December 2010

Mayor

tak rasa ingin memilki,

tapi masih rasa mahu melalui hari-hari itu dengan indah.

ya hari-hari yang indah.

orang selalu mempertikaikan kenapa aku suka hari isnin.

sebab ramai suka hari jumaat.

as for me,

i really love monday because....

i have 5 more days to enjoy every moment of the week.

i hope Monday will always make me feels like i am worth living.


...........................................................

mimpi hanya mimpi,

tapi tak salahkan kalau aku terus melayari mimpi itu ketika tidur?

dah hadapi realiti tika jaga?

..........................................................

sekali lagi,aku tiada banyak rahsia,

aku takkan private-kan ruang ini,

ini ruang kecil, tulisan kosong, tapi penuh makna.

aku tidak kisah siapa yang baca,

sebab hanya orang yang cari ,akan jumpa.

aku tak rasa people will search for me,

samada they accidentally bumped into my blog,

or they linked to my blog,

or they are my close friends

these are the people that have my thought and proven that i am not alone.


No comments: