Sunday 13 February 2011

Broga Hill

ya, banyak lagi perkara yang aku kurang,

belum berpengalaman.

tapi apa2 yang aku sudah lalui dan telah belajar dari itu,

aku tersenyum bila tgk org lain sedang lalui.

kadang2 aku terfikir yang.......

sebenarnya semua orang akan lalui masalah yang sama.

cuma cepat atau lambat.

and history will repeat itself if you don't learn from it.

belajar la dari pengalaman, sebab every single damn thing happened for thousand of millions reasons!

...........

pengalaman tentang orang, tentang human behaviour sangatlah penting sebenarnya.

ia mendidik hati dan jiwa kita untuk memvariasikan cara berkomunikasi.

..............................

hehehehehehe,

well,as for me, in my own personal oppinion.

aku tak suka kata:

''keputusan kau ni salah...kau patut buat mcm ni mcm tu mcm gini gitu''

beb, you are stepping in other's life. it's their life.

yes, kau boleh bagi pendapat tapi bukan keputusan.

people, it's annoying, because you are not gonna spoon feed them for the rest of your entire life.

walau kau claim pengalaman kau banyak gile, other's life still not yours.

share la pengalaman instead of tell them what to do.


hehehehehehe,

ok, fikirlah secara rasional, tu je msg nya. hahaha


No comments: