Monday 8 September 2008

aku bukan seorang atlet,dan bukan penggila sukan

first of all..
aku bukan seorang atlet!
:)

but i do love sports.
owh.
ehmm...
datuk lee chong wei.
ranking dah naik.
1st in the world.
hehehehe...on the last 24th august..
he at last!granted that rank from BWF!
nie pun sebab dia dapat masuk final masa olimpik hari tu.
so,mata yg terkumpul melayakkan Lin Dan dpt nombor dua dunia!
dengan 85,579 mata
lin dan 84,050
so,siapa kate chong wei kalah?
kebetulan hari tu,
mengeskot teman pergi parlimen,dgr ketika dewan bersidang.
they disscussed about sports and education.
ada lah chong wei n his coach!
aku senyum kat dia.
dia senyum(tapi dia tak sedar kot aku n 99.8% dia bukan senyum kat aku!)
hehehehe....aku tidak peduli!
:) :) :)
next..
pagi tadi aku masa sahur...
tengok semifinal tenis,us open..
aku pulak yg berdebar2...
rafael nadal vs andy murray.......
my hero is a fighter walau pun kalah.
so,murray akan bertemu dgn federer utk final!
men's semifinal
federer vs djokovic 6-3,5-7,7-5,6-2
federer ke final

murray vs nadal 6-2,7-6,4-6,6-4

murray ke final

still rasa teruja dgn game tadi...mane tak nya,utk dpt kan breaking point sampai 9 kali duece!we all know how fast nadal is,but still,murray hebat tadi

but for me...i think federer will win!!

women's seminfinal

jankovic semakin hebat!n this is her 1st Grand Slam.

serena dah kembali! last skali dia ke final n juara tahun 2002,so she's back as an american to final!

jankovic vs elena dementiera 6-4,6-4.

jankovic

serena william vs dinara safina 6-3,6-2

serena williams

.............................................................................................
and latest.
datuk nicol ann david kalah kan natalie grinham
terbuka belanda
11-9,11-9,11-4
hehehehehe
mahu keluar utk persiapan berbuka!
chao!

No comments: