Monday 8 September 2008

telefon bimbit utk di bimbit.

lain kali jgn berjauhan dgn telefon bimbit kamu,
ketika leka.
sebab,
mungkin ade urgency
dan jgn off sesuka hati.
dan bila mengadu tentang musibah..
lepas itu,selesai.
jgn lupa beri informasi ttg semuanya.
atau.
jgn letak telefon bimbit dlm keadaan silent.
dan
sentiasa lah mengaktifkan baki akaun anda.
hehehehe..
ini pengalaman sebenar!bukan mimpi...
:)
hari tu,kereta stranded kat segambut.
and ngadu kat papa.
then masalah selesai.
kereta pulih
lupa nak beritahu papa.
pulang ke appartment.
tinggal hp di bilik.
bila belek telfon bimbit.
17missed calls!
mereka risau,takut kene rompak tgah jalan ke,
hehehehe.
salah aku juga...
tadi.
aku ke kafe berinternet.
pasang cable ke telefon bimbit.
so.
automatically,my phone switched off by itself.
selepas beberapa ketika aku teringat
akan papa mahu ambil kereta yg aku pandu.
on kembali phone.
'you have 38 missed calls 01xxxxxxxx (28)since 10:53 08.09.08
01xxxxxxxx (10) since 10:55 08.09.08'
di hp lagi satu 10missed calls(aku tinggal tengah cas di rumah)
oh...aku mahu miss call balik,
alamak!
credit ku expired 2hari yg lepas.
tunggu 2minit,kalau tak call aku g topup.
kurang dari setengah minit papa call.
fuh~
"tolong fetch mama at selayang"
........................................
ok2...aku salah lagi....
tapi.
yg aku pelik sikit (sikit je la peliknya)
dah dua hari aku biarkan telefon bimbitku tidk aktif.
tak siapa pun yang contact aku~
haisyh~
tak popular betul cik tipikal ini~
ngeeee :D

No comments: