Monday, 24 November 2008

ahah~

bila aku merungut dan membebel,
mereka yang akan fikir aku tidak bertindak,
sebenarnya,
mereka tak sedar yang aku bertindak.

baru lah aku tahu.
sebab,
mereka nampak orang lain yang bertindak.
tapi bukan aku.

hahaha.

ini pandangan aku
seorang.

mungkin juga mereka tak tahu hidup aku,
cara aku bagaimana.

cuma aku dah tahu kenapa lah.
kenapa orang ini dan itu kata aku begini dan begitu.

3 comments:

Tuan Caracol said...

ya, saya tak kisah kalu kamu nak bertindak, sebab saya faham sangat yang cara kamu bertindak lain dari saya bertindak.

ala bukan payah pun nak bertindak.

Ps/ Bertindak tu tak sama dengan beristinjak kan?

gadisTIPIKAL said...

errrr......
tapi beristinjak tu satu tindakan kan :P

stanum_saliva said...

aku setuju dgn tuan caracol...bukan payah pun nak bertindak sbnrnya sampaikan bila kau dah bertindak pun...tp org ingat, org lain pulak yg b'tindak...lain lar kalau kau duduk dgn budak umur 8tahun...kesian dowh kat kau...takpe,kau perlu bertindak dgn lebih byk atau sama banyak dgn org yg fikir kau tak bertindak...settle...masa tuh mesti dia pulak yg kurang bertindak,sebab tak nak berebut...