Sunday 6 July 2008

she's my lady~


jam 1840-5th july

ngeh3 still boleh captured air sedang berkocak akibat hentaman sang batu :) itu adik aku (berbaju biru-merah-coklat)ok2...yg biru itu betul2 adik sy....

(kakak mithali,bawa adik2 ke taman hujung minggu :) )



jam 1905-5th july 08
i love this scene,SubhanAllah,yes gbr yg typical..tetap gembira gune camera hp :) hahaha
samada aku nie:
  1. memang rajin membawa adik2 ke taman,atau;
  2. aku masih G.S (gila stereng),atau;
  3. ini yg aku suka,atau;
  4. aku kakak mithali,atau;
  5. nak melarikan diri dri suasana rumah sebentar,atau;
  6. oh,tiada lagi atau.

ape2 pon,masih aku dan mama bukan sekepala dlm byk hal... :)

mama sering kate;

"i don't understand what is in ur mind..."

hehehehe....mungkin dlm hal berkaitan dgn ini:

rakan muda,

kem,

berjalan2...(kembara)

ok,ini mungkin jelas aku suka bersosial (mungkin ok) and mama ku,bukan anti-sosial,cume kurang bersosial,sebab mama always ad her own thought of everything.

juge tentang persahabatan..hehehe,ok ak lebih bersifat "berkawan" dgn kawan2... dulu.....aku selalu rase ini....

"i wish my mother is like hers"

"mama tak paham aku!!!"

"i want my mom to be my friend!!!"

and,i used to cried...

as time being,

aku biar je,...ok,thats my mama,

she is:

sensitive

garang

suke bebel

hehehehehe kenape?

sebab kami adik beradik...hahahaha

ok....now...aku dah dpt way to trase di sygi dan rase menyayangi,

by telling her almost everything....(hehehe almost bukan everything)

aku bercerita,

die tak layan.

buat lawak....

tak kelakar...hahaha

buat lawak bodoh

kene perli hehehehe

ok...hampir fade up.

"dont bite the hand that feed u"

hahaha...lagi pun aku bukn anak yg sgt baik...

biase la...teen=rebel=aku

tapi still okay la...hehehehe

sekarang..........

aku bercerita

di layan,

buat lawak

gelak.

aku diam

die bercerita

aku takde kat rumah

die telefon

aku ade kat rumah

die marah,bebel (sebab aku je yg ad nak lps grm pon)

dulu,aku tak pernah spend lebih dri 20sen tepon mama,now....mesti lebih punye-sebab gune hp kan...tak gune public dah...hahahaha *ok ini kejam*

but once again,the connection works....now,aku tau dah mcm mane nak jage hati "Queen of my heart" itu...by being near her..by comfort her...n by just being her daughter..not a friend.

sekarang,aku tak mahu ibu ku menjadi sahabatku.aku ingin ibu menjadi ibu dan kekal menjadi ibu....aku tidak mahu die seperti ibu org lain,dan aku ingin memahami mama,bukan mama memahami aku.

.........loving you is like food to my soul.........

mama tak mengungkapkan bertape die syg kat aku,

"i love u my daughter" ok ini tidak kedengaran....

sebab now i know y...beauty lies in the eyes of the beholder,

she's got diff way in showing her love.n i knew that.

thats more than enuff.

mama terbaik utk ku belajar erti sabar.

mama bukan seorg yg penyabar,juge bukan yg kuat beremosi.

bukan pemarah,tapi perfectionist.

things must be done right.

ok,itu sgt mengajar aku.

"mama,your love is like tears from the star"

keinsafan bersumberkan pemahaman sendiri,entri ini,dan lagu mama-boyz 2 men.

No comments: