Tuesday 17 June 2008

aku blogger baru----


yupppp!!!!!


aku agree dgn sorg blogger nie...yg mengatekan...personaliti jgn di judge melalui penulisan blog beliau....

begitu juge dgn aku....hehehehehe...

yes i was soooo dayem (kate kesat yg sopan -d**m) typical....and yet still typical as a human being......aku bukan pencinta blog,tapi aku pencinta benda yg aku nak tahu.....

so dlm next entri aku hanye akan tulis ape yg aku tahu....bukan ape yg pembace ingin tahu...

hahahahaha *kejam nye aku*


yup...i am new blogger....tak pandai dlm penulisan...

::tidak formal::

::tidak hebat::

::bukan optimis::

::bukan juge persimis::


itu yg aku sedar la....

so jikalau ade yg ingin comment ttg penulisan/gaye bhs/personaliti pemilik blog ini,lupekan sahaje la... :) kerena sebab2 di atas...lalalalala-------


*pessimist-find a difficulty in every oppurnity

*optimist- find an oppurtiny in every difficulty...


-------------aku--------------------------tipikal------------------????

4 comments:

Matematis Muda said...

minat benor dgn perkataan tipikal tu eyk..
kinda proud to be one huh
hehe
bagus bagus
slamat dtg ke dunia pemblog
atau kamu panggil blogger
dari seorang lagi pemblog yang tak berapa baru

akuYANGtipikal said...

time kasih..time kasih....
hehehehe :)

Ais Cair said...

enjoy bloggin'....huhuhuhu

Anonymous said...

macam blog black metal... selamat mblog .. tq naza

new blogger

http://x-naza.blogspot.com