Thursday 19 June 2008

::layan typical....otak jam..jiwa kacau::

wah....
hari nie aku ke rumah lame
tgk progess....*tga renovate*
*ramai kenalan pelik,
"asal renovate umah?sape nak kawin?"
*tak pasal2 ak yg kene attack oleh ramai pihak
hahahaha...tgk concrete,
teringat final xm sem 2,
seb baik ak berjaye jawab....
water+cement+aggregate=concrete...
aduh.
tgk care diorg buat formwork,reinforce....
ah...letih nye menjadi buruh-----
persoalan:
adakah aku seperti conrete?
bile campurkan air(h20 yg bersih) dgn cement (powder) dan aggregate
(yg keras)
menjadi concrete?
hahahahaha
get my point?
cis,
bakal bilik aku akan berupe L-shape
ok.besar dr bilik abg2 dan adik lelaki ak..
puas :)
akn ade fixed kabinet...yeah well-aware baju ak akan jd byk nanti
ok.aku teruje
::melihat::
::meng-imaging::
bilik dan rumah
*sesungguhnye...aku belum nak kawin...abg2 juge begitu...hahaha
so....aku nak bilik ak ikut ak...*but still budget papa*
................................................................................................
hahahaha....
Oh Tuhan,
aku mengharap,
tidak ditemukan jodh ak
dgn lelaki yg berkerjaya berkaitan dgn:
  • engineer
  • archtct
  • qs
  • builder
  • constructn
  • etc

i hve my papa .

enuff :)

keje yg menuntut jerih...

tapi tak mengeluh...

mencintai papa!

apehal ak meng-post pasal kawin?

tak pasal...

..........................................................

:.otak ak skrg tlh hampir keras spt concrete.:

hahahahaha

well..

neuron ak turut jam.

2 comments:

Anonymous said...

si indon(buruh binaan) mngetahui scr praktikal...si tipikal(student qs) mngetahui scr teori...abis aku?????hy penah melihat...dan kini m'baca...belum ckp mngetahui tntang itu(concrete)....

akuYANGtipikal said...

anonymous:slmt dtg :)
apekah dunia kamu?