Saturday 28 June 2008

every ends is the beginning

menjemput sahabat di ukm...
ok,ku lewat 5minit~
*akibat tgk friends...so gerak lambat 5min*
*wink*
menghantar teman rapat ke usim~
ok...rupenye dekat sahaje....cume dekat itu bernilai rm2.20 sehala....hehehehehe
drive ke kolej,somewhere at damansara...
settle kan sesuatu...
on the way home....jam,jam,jam.....
hehehehe my mistake juge...sape suh gerak pukul 5.15pm?
peak tyme..org balik kerja *ok2 padan muke aku*
decide nak tempuh mrr2..-rm1.30..hehehe lalu tol mines~
akan tetapi,
ketika asyik meratah kehebatan nugget mcD
yg ku beli ikut drive-thru sebelum balik
*eheh,aku dpt burger free,sebab jd VIG-hahaha*
ketika itu,aku terlepas jalan yg membawa aku pulang ikut jalan mines!
ceh~
aku terbabas sampai ke jalan yg pg bukit jalil!!
selalunye aku u-turn,tapi bile lihat jalan .
"kau nak u-turn si comel?"
"tiiiiidaaaaaaaakkkkkk,hmmm kalian bersame aku tak kite tempuh jalan depan tu bersame?"
*perhatian!!!-aku bru sahaje abes p-jgn kutuk aku ttg jalan*
hahaha
"kami bersame kau",kate rakan2
ok muke mereka sungguh memberi makne itu...
hehehehe
..................................................
jalan nie pelik!tapi rase penah lalu.
jam dah pukul 7.05pm!
ok...minyak?ok masih ok....
"terus je si comel!"
hahaha....
last2...selamat~aku tidak menempuh tol rm7.20 itu!
-rm2.50-lebuhraya putrajaya-kl :)
okay2 dah tau dah!*wlu---dlm hati*
"cis,aku rugi rm1.20*
hahahaha
ok,its been a long day,kene kejar ini dan itu,bersyukur sebab mama tak marah sebab balik lmbat...hehehe...just jgn takut menghadapi kesukaran...ok2 aku baru teringat,sebab erlepas2 jalan nie la aku mengenali jalan2 di kl...so...walaupon aku rugi beberape ringgit dan sen di sane dan di sini,aku tetap bersyukur sebab,tersalah jalan....hehehehehe
"GAGAL BUKAN SELAMANYA"
HEHEHE...ayat2 semangat!hahahaha

No comments: