Tuesday 24 June 2008

aku ade kawan yg hebat.kamu ade?

jam 11.32pm
pakcik tue : si comel,kau free tak esok?
si comel : asal,free..
pakcik tue : bagus!teman ak g skola..nak buat assgnment.
si comel : ok,set!bile?kau amek ak kat umah!!!eh,sekolah terchenta ke,sekola kau ngajar?
pakcik tue : ok!pukul 9pg ak amek kau.jgn tak siap lagi da...skolah ak ngajar

.................................................
8.30am
aaaahhh....ngantoknye... (baru lepas mandi)hahahaha
8.55am
sudah siap!
9.00am
menunggu si pakcik tue di bwh sambil tgk spelling bee competition
-thymele
-ape2 tah lagi perkataan,pelik sungguh...
9.30am
masih menunggu...
ok...credit ku sudah expired,
malas nak naik atas n call that pakcik tue.
tertido..
10.30am
tak leh jadi...
call pakcik tue.

si comel : tido ke ape?
pakcik tue : ha?!!skang kol bape?
si comel : 10.30!!!
pakcik tue : yeke? *suare mamai* ok2 ak mandi skang.asal kau tak kjut ak?

gile!penat je aku tunggu..huahuahua

11.18am...
tepon berdering.
eh mane kete die nie?
la...that baby blue car?hahahahaha
*supposed to b blue black-org tu salah kaler..tak pasal dpt murah-boleh jadi duta celcom-*

...........
di sekolah itu;
cikgu satu:ehem2 kah?
pakcik tue tergelak.."beshfren"
bagus!
si comel : ok,pakcik ini already taken,hehehe not interested..
cikgu satu:owh,....bla...bla...bla...
-pengaruh ak suh amek profesyen cikgu,gaji besar...bla3
-ok,ak tidak terpengaruh,sudah alami hidup sebagai guru,harus penyabar...
-tapi enjoy tau!hehehehehe

interview budak darjah enam..
4org.
tentang :
conductor and insulator
heat and temperature
transparent and translucent
refraction and reflection
mass and weight

hehehehe
ok.
kagum care pakcik tue menerangkan.ad gaye cikgu...n soooo fatherly~
*hahaha tergelak sendiri.tak sangke pakcik psiko ini seorng yg hebat mengajar budak*
dikenali ramai sebagai ganas,rebel,keras..kasar..gelak kuat2...tak masuk suke berkate2 kesat....hehehehe....hahaha end up jadi guru.hebat!

kepada ling...mcm mane kite boleh beshfren ngan mamat ini?hmmm musykil betol.

2budak yg kulihat pintar,jawab dlm english,2 lagi yg sederhana jawab dlm malay.
ok.ak ade cucuk ayat skit kat budak2 itu.
:si comel,translucent tu pe?:
:ha?jap...lut cahaya!:

ok.aku melayan sedikit perasaan di situ.otak ku kembali ke zaman sekola..haisyh....
:enuff:

selesai.
way to kereta celcom itu,ade seorang budak kecil darjah due berlari ke arah kami.
:cikgu bawak isteri!:
aduh budak kecil ini.
:bukan isteri la kamu,kawan cikgu:
:oh kawan,bye2 cikgu:

hahahaha,ad muke isteri kah aku.?ceh~
tersenyum lihat budak2 berjalan dlm barisan...
:pakcik tue,asal kau pilih cikgu?:
:hahaha....tak tau.,
bukan sume org dpt jd guru yg baik,kene tahan ngan budak2,handle dorg:

aku terdiam,kaget..serius gle mamat ni.
..................
betul la kate ling,
"its not how we connect,its how the connection works"

12pm.
:jom minum dulu:
:aku-ok!:

...........................................
pakcik tue itu seorg yg gile!
aku+ling+die=chaos!
kenal die.tyme form 3-sketsa.ok die kelas first arab.ak n ling di kelas kedua arab.
die tidak meninggi!hahaha sian kau katek!
die gile tapi bijak!
main2..pmr dpt 8a 1b-hahaha akibat derhake kat ustaz dpt b...keh2
spm-kat mrsm-bagus!
matrix n9-quit di sem2.kan ak kate die suke hati je taknak blajar.
menganggur,lepak..tak mahu terus blaja.keluarge die bising.
aku dah ling senyap.tahu keadaan.hahaha

alih2...jd guru tuisyen at first.
add math and kimia!
gile la mamat nie!
aku gelak tak percaye.
masuk maktab,akhirnye~lalalalal~

asal aku cite pasal die nie...
ok people changes.
get my point.?
pakcik tue.aku takkan puji kau depan2 kau pun tahu hakikat itu!
hahahaha.....

aku kagum,bangge ngan kau.
otak kau memang leh pakai,so used it!hehehehe
wlau pon kat tidak comel-
ala geng la dgn albert eistein! :D

p/s:die bukan scandal aku.aku tidak suke akan scandal.

-do judge a book by its cover!-and explore the book :D

No comments: