Wednesday 18 June 2008

aku.hari.ini

tidur = 2.56am *bace aA+bB by hlovate

bangun = 5.54am *6 minutes before alrm menggegarkan eardrum aku...

*menjadi kakak mithali setiap pagi -do i hv any choice?
-naa....standard la cuti sem....
internet down....owh tidak!
*ok gak....misi membasuh baju2 tidak tertangguh :)
-done!
mencapai sebatang pen kaler mcm alien,green+blue dan sekeping
*to-do-list = tanpenye aku akan tidur dan lagha..hehehe
  1. hantar sis pegi skola
  2. basuh baju-bilik ma n pa n myne...lalalala--
  3. jemur baju -nice weather du---
  4. Sapu rumah?-nasib la lantai marble....*weekly kene mop!
  5. vacuum carpet- haaaaaaacuuuummm *definitely will
  6. tukar cadar-mengape my sis pilih kuning? give me a headache!but okay la gak
  7. obviously kene buat laundry set lame-mencintai comforter itu!!!!
  8. iron baju2-IF rajin!!!!
  9. khatam kan RADHA-rnysa
  10. also...the choice by ahmad deedat

otw hantar sis ke skool...as kebiasaan,liteFM menjadi teman....todays topic - what will u do if your kids ambitiously want to become a celebrity *in the young age....lalalala------>>>

huh?!!! anyway...aku...no komen...^^, v peace....yes!lagu besh...when men loves a women :)

on the way home.

dayem* jam!!!nyesal lalu roundabout at that paticular tyme

peak tyme! 7.30am till 8!

so....sempat beli nasi lemak....lame ke aku tak balik umah? nasi lemak dah naik harge

biase rm1.00 + 20%

=rm1.20 each

uhuhuhu....

sume harge naik....lalalala-----badan pun naik....*ces menjadi penternak lemak kala ini!!

*sambil kaki tekan padel minyak ikut rentak lagu cant help fallin' in luv wit ya-richard marx version...lalalalalala------

Oo Tuhan

save me!!!

membelai compact presario c700 mengharap sinar2 internet pulih...-hahahaha berani pulak internet corrupted tyme2 aku memerlukannye....semangat ku nak mentelaah the choice by ahmad deedat tergendala lagi.....melepakkan diri diatas tilam ku berteman kan muke ziana zain kat ujung tilam...wah terase seperti naik gondola

*kantoi tak pasang lagi cadar baru!!!!

*gondala-venice wait for me!!!!!sure aku akan pegi-----bile?wuhuhuhu

sooooooooooooo............

sementare aku tunggu mood ke-rajin-nan wanita melayu terakhir ini datang..... aku memekakkan telinge ak dgn lagu chaos--by mute math....addicted! = aku gile!

.............................................................................................................................................................

owh...ye aku melewati blog2 org.......

si popiah ber karan...tqvm somehow ia mengetuk kepala aku untuk menyedari hakikat....hehehehehe...aku=hidup duniawi....wahai diri ini......back to basic!!!!! jgn lagha!!!!!

*but still cant get rid semuanye----

lalalalala-----

-12noon-

memasak?-sesungguhnye adik2 ku suke memuji wlupn hakikatnye tak sedap...

*ikan goreng

*ayam kicap marinade

*hampeh nye kakak tak masak sayur utk adik ^^,v peace no war¬

No comments: